KL NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NiiiiiiiiiN Kicked

Ga naar beneden

NiiiiiiiiiN Kicked Empty NiiiiiiiiiN Kicked

Bericht van Admin SwissQuality 19th augustus 2016, 15:35

Zojuist heb ik besloten om NiiiiiiiiiN te verwijderen uit ons Clan Chat.
NiiiiiiiiiN heeft gisterenavond besloten om te vertrekken uit cc. Reden hiervan? Hij logged in een PVP world en werd gecleaned door Pkers. Uit woede reageerde hij vel op mij en andere clan genoten. 
Hij verklaarde mij waarom hij zo woedend was met een lul verhaal dat hij het heel zwaar had met zijn privéleven.
Daarnaast claimde NiiiiiiiiiN dat hij werd gebruikt als een "slaaf'' binnen CC van KL NL BE en dat pikte hij niet.

NiiiiiiiiiN was oneens met mijn Feedback (Kick gebeurtenis) maar daar in tegen vond hij toch dat ik gelijk had.

"Hij verklaarde zelf dat hij gaat stoppen met OSRS en nooit meer in KL NL BE terug komt??''

Ik heb hem concreet uitgelegd hoe het hier precies werkt. Uiteindelijk besloot ik om een deel geld terug te geven aan NiiiiiiiiN. Maar hij was ontevreden dat ik hem geen 9 - 10m terug gaf (Donatiefonds).

Ik vind het niet eerlijk dat hij eerst geld doneert vrijwillig en uiteindelijk zijn geheel donatie terug vraagt. Ik dacht zelf aan 30 á 40% terug. Na een woordenwisseling heeft hij besloten om mij uit te schelden en dreigementen te uiten.


Hierbij ontzeg ik: NiiiiiiiiiN uit clan chat: KL NL BE

Admin SwissQuality
Admin
Admin

Posts : 68
Punten : 2147483647
Reputatie : 1
Join date : 19-09-15

http://www.klnlbe.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum