Solicitatie als Mod
Pagina 1 van 1
Solicitatie als Mod
1. Username:
Sandaal
2. Leeftijd:
17
3. Wie ben ik:
Ik ben os, ik speel al runescape sinds ik 8 ben en ik speel het al 1 jaar + alweer. Maar de laatste tijd zit alleen maar op mijn ironman. Mijn main heet Mining Robot. Die je af en toe in de cc ziet. Mijn leven bestaat uit: Runescape,school, basketballen en Netflix !
4. Ik bezit nu rank..:
3 banana's
5. Ik wil in aanmerking komen omdat..:
Omdat ik gezellig in de cc ben en omdat ik pittig grappig ben. En er is nog geen ironman die een mod is dus ik dacht. Hey laat ik maar de eerste zijn. Ik scheld namelijk niet maak ook niet veel ruzie. Geef veel tips. Ik vind mezelf een leider. Ik wil graag mensen helpen, en ik raad mijn vrienden ook aan om in deze cc te komen omdat het altijd gezellig is eh.
6. Mijn kwaliteiten:
Geen heet hoofd.
Droog
Serieus
Grappig
Cool
Ik los mijn argumenten met feiten op
Sociaal
Een ironman
7. Mijn valkuilen:
Ik ben vaak online, maar lees de chat niet.
Ik ben een ironman dus kan zelf niet doneren. Ik moet dan op mijn main online komen
Soms praat ik veel
8. Op wat voor tijdstip ben ik meestal online:
Na school meestal, ligt er aan wanneer ik thuis kom. Verschilt per dag. Maandag ben ik vroeger online dan bijv. Op donderdag
9. Ik heb de regels doorgenomen:
Jep
10. Sinds wanneer zit ik in cc KL NL BE:
Al een paar maanden, gok 2-3 maanden. Ik zit er al sinds ik mijn ironman heb gemaakt.
11. Ik ga akkoord met de regels van KL NL BE:
Ja dat ook
12. Ik ben bereid om een "virtuele test'' af te leggen.
Wat die test mag zijn, ik neem de test af.
13. Plaats hieronder een screenshot van jouw account met stats en username.
https://imgur.com/a/JpANx
Sandaal
2. Leeftijd:
17
3. Wie ben ik:
Ik ben os, ik speel al runescape sinds ik 8 ben en ik speel het al 1 jaar + alweer. Maar de laatste tijd zit alleen maar op mijn ironman. Mijn main heet Mining Robot. Die je af en toe in de cc ziet. Mijn leven bestaat uit: Runescape,school, basketballen en Netflix !
4. Ik bezit nu rank..:
3 banana's
5. Ik wil in aanmerking komen omdat..:
Omdat ik gezellig in de cc ben en omdat ik pittig grappig ben. En er is nog geen ironman die een mod is dus ik dacht. Hey laat ik maar de eerste zijn. Ik scheld namelijk niet maak ook niet veel ruzie. Geef veel tips. Ik vind mezelf een leider. Ik wil graag mensen helpen, en ik raad mijn vrienden ook aan om in deze cc te komen omdat het altijd gezellig is eh.
6. Mijn kwaliteiten:
Geen heet hoofd.
Droog
Serieus
Grappig
Cool
Ik los mijn argumenten met feiten op
Sociaal
Een ironman
7. Mijn valkuilen:
Ik ben vaak online, maar lees de chat niet.
Ik ben een ironman dus kan zelf niet doneren. Ik moet dan op mijn main online komen
Soms praat ik veel
8. Op wat voor tijdstip ben ik meestal online:
Na school meestal, ligt er aan wanneer ik thuis kom. Verschilt per dag. Maandag ben ik vroeger online dan bijv. Op donderdag
9. Ik heb de regels doorgenomen:
Jep
10. Sinds wanneer zit ik in cc KL NL BE:
Al een paar maanden, gok 2-3 maanden. Ik zit er al sinds ik mijn ironman heb gemaakt.
11. Ik ga akkoord met de regels van KL NL BE:
Ja dat ook
12. Ik ben bereid om een "virtuele test'' af te leggen.
Wat die test mag zijn, ik neem de test af.
13. Plaats hieronder een screenshot van jouw account met stats en username.
https://imgur.com/a/JpANx
Sandaal- Posts : 1
Punten : 3
Reputatie : 0
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: