KL NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sollicitatie dikkefakkels

Ga naar beneden

sollicitatie dikkefakkels Empty sollicitatie dikkefakkels

Bericht van dikke fakkels 6th september 2016, 13:14

1. Username: dikke fakkels

2. Leeftijd: 24

3. Wie ben ik: dominique  mijn hobby's zijn muziek en sporten.  ik heb een hond en uil.  meer weten ? gewoon vragen  Very Happy

4. Ik bezit nu rank..: sergeant (wilde de vinkjes graag houden)  Very Happy

5. Ik wil in aanmerking komen omdat..: omdat ik denk dat ik het team van KL NL BE wal zou kunnen versterken. ik ben veel online. volg de chat. en spreek waar nodig mensen aan op hun taalgebruik of gedrag.  en ik merk dat er niet altijd iemand online is om de "onzin spammers" snel te kunnen kicken.

6. Mijn kwaliteiten: ik heb een goed aanpassingsvermogen ben besluitvaardig en creatief. laat niet met me sollen. maar weet tegelijk de dingen altijd wel adequaat op te lossen

7. Mijn valkuilen: mijn valkuilen ken ik en weet ik mee om te gaan. al zullen deze nooit in verbinding staan met KL NL BE.  ik ga hier ook niet openlijk over in. de moderators kunnen me erna vragen Smile  

8. Op wat voor tijdstip ben ik meestal online: tussen 8:00 en 3:00  ( ja 19 uurtjes) Razz

9. Ik heb de regels doorgenomen: en ben het hier volkomen mee eens. weet er misschien nog wel een paar Smile

10. Sinds wanneer zit ik in cc KL NL BE: sinds een maandje

11. Ik ga akkoord met de regels van KL NL BE: zeer zeker !!

12. Ik ben bereid om een "virtuele test'' af te leggen.  yuppp

13. Plaats hieronder een screenshot van jouw account met stats en username


sollicitatie dikkefakkels 2nh2ekz

dikke fakkels

Posts : 2
Punten : 6
Reputatie : 0
Join date : 21-08-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum